21 lipca 2012

/1/ Icon bases, icon textures



   
wykonanie - ja, bazy i textury - Panna Herbatka
Siemka. Coraz więcej was tu, na blogspot przybywa. A ja się głupia bałam, że sama tu będę ^,^ Co się dzieje u mnie? Hmmm. W zasadzie nic. Wakacje mijają, ja się strasznie nudzę. Ale jak inaczej mogą mijać wakacje na wsi - nuda, praca, nuda, praca, praca, nuda. Tiaaa. No dodatek pada, ale to może i dobrze. Nie chce mi się pisać, także macie - bazy do ikonek, ikonowe tekturki. Ikonowe szaleństwo :3

Bazy:
  
  
  
  
  

Teksturki:
  
  
  
  
  

Mam nadzieję, że się podobało :)
Pa <3
EDIT: Nie ma mnie do sierpnia, jakby co ;*


25 komentarzy:

  1. Pogoda rzeczywiście do kitu, ale cóż poradzić? Śliczne bazy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ikony i przepiękne dodatki, które już sobie pobrałam :D
    Wszędzie pada, wszędzie zimno i nudno.Chyba został nam tylko photoshop :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny bazy i tekstury :)
    http://panda-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. U ciebie również jest ciekawie :D. Też miałam bloga graficznego gdzie dodawałam dodatki, ale na Onecie, a teraz jak ma to być blog.pl to nie wiem, czy chcę dalej kontynuować robienie tego wszystkiego i przenosić mojego bloga na blogspota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bazy, na pewno kiedyś skorzystam. Też dodaję do ulubionych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No to prosze link: dodatkowyy.blog.onet.pl :>>
    Wiem, że blogspot nie jest taki straszny, ale mi się po prostu zawartości i tego wszystkiego przenosic :p

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne bazy!
    nowy post http://czerwona-torebka.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  8. tam tara dam! 2 etap - lousyday

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj właśnie przed chwilą ukazał się nowy 214 post na blogu http://Jet.blog.onet.pl, serdecznie zapraszam i życzę miłej lektury, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z zmianami wstrzymam się aż do fuzji z blog.pl, póżn9ej podejmę dalsze decyzję, widzę że tu na blogsocie same telnety ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram kilka textur ;) i zaraz Dodam Cie do link ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też przeniosłam unusual, na fadding memories czy jakos tak tylko mi się nie chce pisać XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tekstur na pewno kiedyś skorzystam.
    Dodaję do elity ;) [spraaax.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że z Onetu jesteś:). Dlatego chciałabym zaprosić Cię na portal, który jak na razie ma między innymi na celu uratować kontakty z Onetu.
    http://dysnet.pl liczę na rejestrację i pomoc w rozsławieniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooooooo już mi się ten blog podoba i będę tu zaglądać! Pozdrawiam! :* pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  16. Mm<3
    u mnie kolejny post;)
    Lubimy-czytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Heh. Ja teeż przeniosłam się na blogspot. ;D Ale musiałam zmienić nazwę bo była zajęta. Oczywiście,żę możemy dodać się do elit ;] (priincessellio.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie NN /// FioletowyKwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj właśnie przed chwilą ukazał się nowy szablon oraz 215 post na blogu http://Jet.blog.onet.pl, serdecznie zapraszam i życzę miłej lektury, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli chodzi o Madonnę to czasem to co robi wydaje się być kontrowersyjne ale jak się dobrze przyjrzymy to zobaczymy prawdziwą wartość jej czynów. Ale szanuje twoje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nioo wiem strasznie cieżko jest ogarnąć te tła ja instrukcje znalazłam tu : http://by-elfaba.blogspot.com/2012/07/jak-wstawic-onetowskiszablon-na.html :) /// fioletowykwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mozesz mi powiedziec jak zrobiłaś archiwum bo nie mogę tego znalezc w gadzetach

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, coraz więcej ludzi przenosi się na blogspot. Też mieszkam na wsi i nudzę się jak mops :/ Pozdr. [casett]

    OdpowiedzUsuń