17 lipca 2012

Przenosiny.

Nie założę własnej stronki, niestety. Nie zrezygnuję z blogowania, o nie nie. Nie pójdę na blog.pl...
Takim oto sposobem wylądowałam na blogspocie.
Nic nie poradzę, mogę tylko przecierpieć w milczeniu niektóre problemy, na przykład ze wstawieniem tła.
Ale da się wytrzymać, nie jest aż tak źle, hehe ^^
Ktoś jeszcze tu idzie, to jest na blogspota? Ciekawość górą ;p
Hmmm.
Nie było mi trudno zostawić lavendera. Nie miałam tam jeszcze jakieś olbrzymiej statystyki, nie napisałam dużo postów, także nie napotkałam żadnych przeszkód :)
A jeśli ktoś pyta, czemu tak szybko, bo przenoszą nad dopiero we wrześniu, odpowiadam : lepiej wcześniej niż później xd
I tak będę musiała tu przyjść, i tak i tak i tak. Jak to różnica czy zrobię to teraz czy po wakacjach?
Aha, i z racji tego że odświeżyłam wszystko, zmieniłam adres itd. zmienił się też mój nick - od dziś Bourois. Tavves wydaje mi się teraz trudne do wypowiedzenia i zdziwaczałe xd
P.S Credity z nagłówka - afternoontea, gun, inconditionally ;3

8 komentarzy:

  1. buuu, jeszcze mogłaś zostać -.-
    zrób ile chcesz, a najlepiej 3 ikonki :D
    lousyday

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma problemu, tylko oddaj mi te ikonki na konkurs ^^
    lousyday

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, też niedługo przenoszę, to jest konieczność, tylko trochę żal mi mojego bloga, będę za nim tęsknić.
    Skinny

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy post na http://cebulka229.blogspot.com/ !
    PS. Masz antyspam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu wklejałam je obok siebie...nie wstawiałam z kodu, z kompa tylko kopiowałam z miejsca w którym zalinkowałam i kopiowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja siię przeniosłam.. niestety.. eehhh .. http://www.fioletowykwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. NN FioletowyKwiat.blogspot.pl dawniej GOLDbellis !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam prośbę czy mogła byś mi powiedziec jak sie w blogspocie ładuje nagłówek i ogl zmienia szablon?? bo ja nie potrafię tego ogarnąć :( // FioletowyKwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń